Myötävirtaan ry

YHDISTYS

SIJAINTIKARTTA Myötävirtaan yhdistys on perustettu syyskuussa 2000 alun perin Lappeenrannan eteläisten kylien asukkaiden hyväksi. Nykyisin yhdistys toimii Simolan, lähikylien sekä Vainikkalan kylätoimikuntien alueilla.  Yhdistykseen jäseneksi voi liittyä jokainen, joka hyväksyy yhdistyksen tarkoituksen ja säännöt. Jäsenmaksu vuodelle 2022 on 15 euroa.  Jäseneksi liittyminen onnistuu täyttämällä oheinen jäsenlomake ja maksamalla jäsenmaksu yhdistyksen tilille FI97 5620 7420 0062 84. Kirjoita maksun viestikenttään nimesi ja postiosoitteesi. Kun olet lähettänyt lomakkeen, saat vahvistuksen sähköpostiisi, että lomake on lähetetty yhdistykselle. Joskus sähköpostit saattavat päätyä roskapostiin yhdistyksestä ja vastaanottajasta riippumattomista syistä, joten muistathan tarkistaa roskapostisi mikäli vahvistusviestiä ei kuulu.

Liity jäseneksi

Nimi (pakollinen)

Postiosoite (pakollinen)

Puhelinnumero